Szállítási feltételek

Szállítási információk, a szállítás díja

1.1 Szállítási határidő:

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy készleten lévő termékek esetén a szállítási határidőnk: 1-2 munkanap.

1.2 Házhozszállítás GLS futárszolgálattal:

A Webáruházban megrendelt termékeket a blazek.hu logisztikai partnere, a GLS Futárszolgálat (továbbiakban: GLS) szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban. A kézbesítés várható időpontjáról (három óra időintervallum pontossággal) a futárszolgálat e-mail-ben értesíti a Vevőt a kiszállítás napján a reggeli órákban. Ha a csomag várható érkezése a Vevő számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán: (+36 1) 802 0265, e-mailben az info@gls-hungary.com email címen, vagy a GLS webportálján keresztül a csomagszámra történő hivatkozással. Amennyiben a csomag kézbesítése akadályba ütközik, a futár a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon tájékoztat az első kézbesítési kísérletről.

Az első kézbesítési kísérlet meghiúsulása esetén a második és harmadik kézbesítési kísérlet díjmentes. Az értesítő nyomtatványon szerepel a futár telefonszáma, a GLS központi ügyfélszolgálat telefonszáma, e-mail címe, melyen egyeztethető egy újabb helyszín és időpont, ahol az átadás-átvétel lebonyolítható.  A GLS csapata nagyon rugalmas, mindent megtesznek annak érdekében, hogy a Vevőhöz a küldemény garantáltan eljusson a lehető leghamarabb. Azonban a GLS munkatársai címről címre haladva érkeznek el a címzetthez, ezért nem kérhető, hogy a futár érkezés előtt telefonáljon, vagy külön egyeztessen a Vevővel, emiatt célszerű olyan címet megadni, ahol a Vevő (vagy családtagja, munkatársa, ismerőse) napközben elérhető.

1.3. Személyes átvétel a blazek.hu  átvevőponton:

Ingyenesen átveheti megrendelését a blazek.hu XIII.kerületi átvevőpontján.

A megrendelt termék(ek) a Blázek Bőrdíszmű 1137 Budapest, Katona J. u. 15. cím alatt lévő üzletében vehetőek át, előzetes egyeztetés után. Ebben az esetben természetesen nem számítunk fel szállítási költséget. Fizetéskor kizárólag készpénzzel tud fizetni a Vevő, ezért kérjük, hogy pontos összeget készítsen elő, mert nem minden esetben tudunk visszaadni! Az átvételi pontunk H-P: 9:30-17:00-ig tart nyitva, kérjük, hogy így kalkuláljon!

Kérjük, várja meg, amíg az üzlet felveszi Önnel a kapcsolatot, ha a megrendelt termék(ek) átvehetők!

1.4 Küldemény nyomon követése

A csomagszám ismeretében a Vevő nyomon követheti csomagját a www.gls-hungary.com weboldalon. Ha a Vevő érdeklődni szeretne a csomag státusza vagy a szállítás pontos időpontja iránt erre lehetősége van munkanapokon 7.00 – 20.00 óra között a GLS vevőszolgálati számán: (+36 1) 802 0265.

Csomagátvétel:
A Csomag megérkezésekor kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át a futártól vagy ragaszkodjon a jegyzőkönyv felvételéhez! Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot. Hiányos csomag esetén küldje el a blazek.hu címére a jegyzőkönyvet, és a blazek.hu pótolja a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

A házhozszállítás határideje:
Szállítási határidő: 1-2 munkanap; nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket a blazek.hu csak több csomagban tudja elküldeni. A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közöljük a hiányzó termékekre vonatkozó szállítási információt.

1.5 A házhozszállítás díja:

10 000 Ft feletti rendelés esetén a házhozszállítás ingyenes. A házhozszállítás díja, amennyiben a rendelés értéke a 10 000 Ft-ot nem haladja meg:

Webáruházban történő bankkártyás fizetés esetén:

1.500 Ft

Utánvéttel történő fizetés esetén:

1.500 Ft szállítási díj és az utánvét kezelési költsége: 600 Ft, összesen 2.100 Ft.

Személyes átvétel átvevőpontunkon:

Személyes átvételkor nincs szállítási költség.

1.8  A rendelés értékének megállapítása során kedvezmény igénybevétele esetén a tényleges, már a kedvezménnyel csökkentett vásárlási értéket vesszük figyelembe. Az ugyanazon Vevő által egy napon, de külön megrendelésben leadott rendeléseket a blazek.hu külön kezeli és szállítja házhoz, ezért azok tekintetében a szállítási díj külön, megrendelésenként fizetendő. Abban az esetben, ha a Vevő a blazek.hu Ügyfélszolgálatánál a (06-30) 3560-295  telefonszámon külön kéri, hogy rendeléseit egyben kezeljék, a blazek.hu lehetőség szerint teljesíti a Vevő erre irányuló kérését.

Start typing and press Enter to search

Kosár

Nincsenek termékek a kosárban.